انتقال و دریافت وجوه اسکریپت
نوشته شده توسط : 4a703acba7

 

Screal مانند یک نمونه کار الکترونیکی مانند دو مورد بالا است. جستجوی این نمونه کارها انگلیسی است و با ایران همکاری نمی کند. می توانید درخواست خود را برای ایجاد اکانت اسکریپت و انتقال آن ثبت کنید. قیمت دلار حواله ای آمریکا در امتیاز دهی مانند پی پال در دنیا محبوب نیست، اما اگر قیمت حواله دلار آزاد حواله های مالی خود را با کشورهای اروپایی انجام می دهید، از Screal استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزیت های اسکریپت این است که می تواند برای 40 ارز رایج از جمله ارزهای دیجیتال کار کند.

با پرفکت مانی انتقال و پول دریافت کنید

Perfect Mani همچنین یک حساب الکترونیکی است که می تواند در سراسر جهان یا منابع منتقل شود.این شرکت در پاناما مستقر است. پرفکت مانی به اندازه اسکریل و پی پال محبوب نیست، اما یکی از مزایای این اکانت خرید حواله دلار این است که ایران را تحریم نکرده است، قیمت دلار حواله ای آمریکا  بنابراین افتتاح حساب پرفکت ارسال ارز به خارج مانی در ایران چندان سخت نیست. برای افتتاح حساب به نام خود می توانید از استفاده کنید.

مسائل امنیتی

امنیت یکی از مهمترین نکاتی است که در معاملات بین المللی باید رعایت شود. متقاضیان حواله و مرکزی که از طریق آن پول ارسال می کنند (بانک، صرافی ها و مراکز دیگر) باید مطمئن باشند که پول آنها در معاملات بین المللی با خیال راحت و مطمئن به مقصد می رسد. اگر یک هکر موفق به سرقت پولی شود که در حال انتقال است، قیمت دلار حواله ای آمریکا هیچ تضمینی وجود ندارد که واسطه ها آن پول را بازیابی یا بازپرداخت کنند. متأسفانه، این همه هزینه ها و پول ارسال شده را از بین می برد. سیستم‌های پرداخت فرامرزی اغلب از نقض‌های امنیتی مانند سرقت 81 میلیون دلاری بانک مرکزی بنگلادش در سال 2016 رنج می‌برند. هر کشوری از مقررات خود پیروی می کند، بنابراین سیستم پرداخت بین المللی همیشه در معرض خطر هک قرار دارد.

مزایا و ویژگی های مسترکارت

امنیت سایبری یک نگرانی اصلی برای هر تجارت یا مصرف کننده ای است که پرداخت های بین المللی انجام می دهد. این موضوع برای موسسات مالی نیز نگرانی عمده ای دارد. آسیب شهرت به موسسات مالی و واسطه‌ها ممکن است پس از رویدادهایی مانند بنگلادش بیشتر شود. با این حال، برای بانک هایی که سعی در کاهش نرخ حواله دلار امروز هزینه ها و حفظ مشتریان دارند، آخرین گزینه بازیابی پول از دست رفته، پرداخت جریمه و حذف اخبار منفی علیه آنها است. به شما اجازه می دهد تا موجودی ها و تراکنش های خود را به صورت آنلاین و در زمان واقعی مشاهده کنید. در صورت بروز مشکل در پرداخت یا انتقال پول، این کارت پول شما را به حساب شما برمی گرداند. این کارت از 25 دلار تا 500 دلار قابل بارگیری است. قیمت دلار حواله ای آمریکا مسترکارت های آمریکایی 7 ماه و مسترکارت های یورو و پوند به مدت 1 سال کار می کنند. سپس باید صورتحساب دریافت کنند.

ارسال پول

اساساً یک شبکه پرداخت جهانی است که ساده ترین عملکرد آن انتقال پول در سطح بین المللی است. سایت برای انتقال وجه به تمامی کشورها و پرداخت ارزی به سایت های خارجی و از همه مهمتر دریافت وجه و برداشت درآمد ارزی بسیار مناسب می باشد.

مزایا و ویژگی های پرفکت مانی

اولین مزیت این روش انتقال این است که برخلاف برخی از شبکه های مالی معتبر که حساب ایرانیان را به دلیل تحریم ها مسدود کرده اند، این درگاه هیچ یک از تحریم های ایران را دنبال نکرده است.امنیت این پورتال بسیار بالاست. البته میزان امنیت سایت به کاربر نیز بستگی دارد. زیرا می توان آن را کاهش یا افزایش داد.

 





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: